Otwarte drzwi dla polskich sklepów internetowych

Wyświetleń: 811
Otwarte drzwi dla polskich sklepów internetowych

Największa platforma handlowa w Rosji otwarta dla zagranicznych sprzedawców.

W ostatnim czasie wzrosło zainteresowanie rosyjskim liderem wśród wyszukiwarek internetowych. Spowodowane to zostało faktem, że rosyjska platofrma handlowa Yandex Market uruchomiła możliwość wyszukiwania towarów w zagranicznych sklepach internetowych.

Na chwilę obecną, przeglądarka działa w trzech kategoriach:
– Artykuły dziecięce
– Odzież
– Kosmetyki i Perfumy, Wody toaletowe

W rezultacie wyszukiwania zostanie ukazana odrębna rubryka z cenami w rublach rosyjskich, kosztem dostawy oraz linkiem danego towaru na stronie sklepu.

Współpraca Yandex Market opiera się wyłącznie na sklepach które:

– świadczą usługę dostawy do Rosji,
– oferują płatność kartami bankowymi lub za pomocą WebMoney, Yandex dengi itp.
– posiadają rosyjsko- języczne menu

Na tą chwilę Yandex Market współpracuje z kilkunastoma sklepami z USA,Wielkiej Brytanii, Chin, Włoch oraz Niemiec. Wśród nich znajdują się : asos.com, yoox.com, kidsroom.de, shopbop.com, revolveclothing.com. Bogata oferta, to setki tysięcy towarów.

Asortyment będziemy zwiększać, zastanawiamy się nad dodaniem kategorii drobnej elektroniki (RTV) i gadżetów: popyt na nie wzrasta – mówi przedstawiciel Yandexa Joanna Melkumova

Z naszych wspólnych badań z GFK, wynika, że rosyjscy kupujący on-line najczęściej wybierają sklepy zagraniczne, ponieważ mają większą ofertę towarów i niskie ceny przy dobrym poziomie jakości – wyjaśnia Paweł Aleszyn, szef Yandex Market.

Na rynku istnieje dużo dobrych sklepów internetowych, które już wypracowały dostawę towarów do Rosji, przyjmują płatności, ale są mało znane dla kupujących z Rosji – zaznacza Joanna Melkumowa.

Opierając się o dane (TNS Россия) Yandex Market – jest największą porównywarką towarów i cen zagranicznych sklepów w Rosji. Skupia 16 000 sprzedawców, miesięczne audytorium użytkowników przekracza 21,5 mln. ludzi. Yandex Market posiada 70 mln ofert w ponad 150 kategoriach towarów.

Według danych AKIT (Ассоциации компаний интернет-торговли) z 2014 roku, ilość zakupów wykonanych przez obywateli Rosji, w zagranicznych sklepach internetowych, powiększyła się o 115% 9 do 80 mln. sztuk), a średnia cena 25-150 $. Obroty rosyjskiego rynku wzrosły o 713 mld rubli ( 11 500 000 000$), tj. 30% więcej jak w 2013 roku.

Aby polski przedsiębiorca mógł zwiększyć obrót rosyjskiego rynku, a tym samym i swojego będzie zobowiązany:

• opracować menu w języku rosyjskim,
• dostosować się do metod płatności w Rosji
• zawrzeć umowę z dostawcą Poczty Polskiej lub serwisem Paczka do Rosji

PONAD 150 000 000 ludzi !!! FANTASTYCZNA PERSPEKTYWA DLA KRAJOWEGO e-commerce w Rosji i Kazachstanie

niemiecki blog napisz